Mijn fascinatie voor de visuele kracht van lichtreclames en glas-in-lood inspireerde me om te onderzoeken hoe complexe informatie via verschillende media kan worden overgebracht. Waar glas-in-lood vroeger verhalen in beeld bracht, doen lichtreclames dat nu met directe boodschappen. Mijn lampen combineren deze werelden door maatschappelijke thema’s te belichten, zoals de relatie tussen mens en natuur in een commerciële maatschappij. Commerciële reclame richt zich vaak op het verkopen van concepten en leidt ons af van het besef dat we deel uitmaken van de natuur. In plaats van samen te werken, werken we er vaak tegen. Met mijn werk wil ik juist deze verbondenheid en de noodzaak van samenwerking met de natuur benadrukken, en het waarderen van de kleine dingen in het leven, inclusief de zoektocht naar jezelf binnen de maatschappij.
Blijven groeien
€ 600,00 incl. btw + verzending
De lampen worden eind december verzonden
Kan ik hier binnen roken?
Wat is de rol van reclame en tabak in onze samenleving? Roken of niet roken, binnen of buiten, verslavend – toch blijven mensen het doen. Ondanks de bekende gezondheidsrisico’s zien we dat groepsdruk een rol speelt, vooral onder jongeren die blijven roken. Wat is de verantwoordelijkheid van bedrijven in dit verhaal, en hoe ver reikt hun rol in de samenleving?
€ 600,00 incl. btw + verzending
De lampen worden eind december verzonden
Wat is belangrijk?
€750,00 incl. btw + verzending
De lampen worden eind december verzonden
Pre-order
Pre-orderen kan tot eind november.
Studio Suijdam KVK 80704107